A NA-NA’S PARALLAX

A silence fell with evanescent promises in filigree ; an imprint originated from an encounter at the low point of the lack ︎
Un silence qui s’impose, promesses évanescentes en filigrane ; une empreinte, issue d’une rencontre au creux du manque ︎



· PARALLAX+ART [CROSSED LOOKS]
· VIDEO+INSTALLATIONS
· PHOTO+INSTALLATIONS
· MULTIMEDIA+INSTALLATIONS
· WORKS+PROJECTS
· PATCH+WORKS [SELECTED PAINTINGS]
· BIO+PICS
· PIXEL+SHOTS [MAKING OF]
· PARALLAX+PHILOSOPHY ︎ 
· ISABELLELUTZ+COM



ISABELLE LUTZ
She seeks to play with the codes of pop culture, which has replaced absolutist dreams with a deep relativism whose dominant form is still economic pragmatism and immerses us into the heart of a postmodern world stripped of exteriority ︎
Elle cherche à jouer avec les codes de la culture pop qui a aboli les rêves d’absolu au profit d’un profond relativisme dont la forme dominante reste le pragmatisme économique et nous plonge au cœur d’une postmodernité dépourvue d’extériorité ︎



︎ CONTACT
︎ isabelle.lutz@gmail.com

︎ ON PARALLAX AND CONVERGENCE
︎ between Geneva and Lausanne (CH)



NAVIGATION
This work is best viewed on a desktop or tablet screen. If read on a smartphone, landscape mode is preferable to portrait ︎
Il est préférable de visualiser ce travail sur un moniteur ou une tablette. A défaut, sur un smartphone, le mode paysage est plus adéquat ︎



ALL RIGHTS RESERVED
2005–2022 © isabelle lutz



︎HOME   ︎RANDOM PAGE   ︎INDEX
A NA-NA’S PARALLAX 2005-2020

Bio+Pics




2018  CAS in public administration
               ︎ communication & public opinion
2014  home sweet home [CH]
2013     London
2011  Berlin
2001     master’s degree in science
               ︎ MSc in psychology
1975  born in Geneva, Switzerland



︎︎︎︎︎︎  AS CLEAN AS A PUSSY, 2011.




︎︎︎︎︎︎  STEAMED PUMPKIN’S SQUIDS, 2012.












︎︎︎︎︎︎  ALDI’S CHICKENS IN LOVE, 2012


︎PREVIOUS   ︎HOME   ︎NEXT